Politica de confidentialitate

Acest website („site-ul”) este operat de către POLISTIBRICK SRL („POLISTIBRICK”). POLISTIBRICK poate fi referit în această Politică drept „noi”, „nouă” sau „al nostru/ă”. 

1. Obiectul acestei Politici privind Confidențialitatea 

Prezenta Politică privind confidențialitatea are rolul de a vă informa cu privire la: 

(i) activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale dumneavoastră, inclusiv în calitate de vizitator al site-ului; 

(ii) securitatea datelor si confidentialitatea prelucrarilor de date cu caracter personal. 

Politica noastră privind confidențialitatea poate fi modificată iar POLISTIBRICK va publica pe această  pagină o versiune actualizată a politicii. Prin consultarea frecventă a acestui site puteți să vă asigurați că  aveți cunoștință permanent despre activitățile de prelucrare întreprinse de către POLISTIBRICK. 

Website-ul POLISTIBRICK poate include link-uri către alte website-uri care sunt gestionate de alte  entități/persoane juridice care nu au legătură cu POLISTIBRICK și cu privire la care POLISTIBRICK nu  poartă nicio responsabilitate. De asemenea, putem oferi link-uri către alte website-uri operate de companiile afiliate POLISTIBRICK, care aplică politici separate în privința confidențialității. Dacă accesați  aceste website-uri prin intermediul site-ului nostru, ar trebui să consultați politicile de confidențialitate ale acestor site-uri pentru a putea înțelege în ce mod colectează, utilizează și comunică informațiile  dumneavoastră. 

Găsiți mai jos detalii despre scopurile și temeiurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră in funcție  de calitatea pe care o aveți (în acest sens vă rugăm să consultați secțiunea 2 de mai jos). De asemenea, puteți  găsi informații și despre categoriile de date prelucrate, prelucrări pentru care avem nevoie de acordul  dumneavoastră, categoriile de destinatari și statele către care se transferă datele dumneavoastră, durata  prelucrării , utilizarea de cookies, normele de securitate a datelor aplicabile precum li drepturile de care  beneficiați. Aceste din urmă secțiuni sunt comune pentru toate prelucrările de date, indiferent de calitatea  pe care o aveți. 

2. Cum prelucrăm datele in funcție de calitatea dumneavoastră și în ce scopuri 

POLISTIBRICK prelucrează datele cu caracter personal pe care dumneavoastră le furnizați în mod direct,  precum și date care sunt generate pe baza acestora, precum codul intern de identificare, informații ce  rezultă din neconformitățile semnalate de orice persoană, informații primite de la autorități publice, date  privind săvârșirea de infracțiuni și sau condamnări penale, imaginea, datele de identificare ale personalului  clienților, datele clientilor. 

Refuzul de a furniza datele cu caracter personal poate determina imposibilitatea furnizării serviciilor și/sau îndeplinirii celorlalte scopuri de prelucrare de către POLISTIBRICK. 

În măsura în care, pentru anumite scopuri de prelucrare, este necesar, conform legii, ca POLISTIBRICK să  obțină consimțământul dumneavoastră, POLISTIBRICK va obține acest consimțământ prin diverse mijloace, spre exemplu, prin semnarea de către dumneavoastră a unei note de informare puse la dispoziție de către  POLISTIBRICK când vizitați sediul/un punct de lucru al POLISTIBRICK. Consimțământul astfel furnizat poate fi retras în orice moment, iar POLISTIBRICK va ține cont de preferințele dumneavoastră.

În funcție de calitatea pe care o aveți, POLISTIBRICK prelucrează datele dumneavoastră în scopuri și temeiuri diferite, după cum urmează: 

A. Daca sunteți vizitator al site-ului www.polistibrick.ro, regăsiți, mai jos, informații referitoare la utilizarea 

modulelor de tip cookie. 

Site-ul www.polistibrick.ro este proprietatea POLISTIBRICK S.R.L. 

Site-ul www.polistibrick.ro utilizează cookie-uri. 

În informaţiile prezentate în această pagină, veţi găsi detalii referitoare la ce reprezintă cookie-urile, în ce  scop sunt folosite şi care sunt implicaţiile pentru utilizator/vizitator ca urmare a acceptării cookie-urilor din  site-ul www.polistibrick.ro. În cazul în care, din informaţiile prezentate mai jos, apare necesitatea obţinerii  de informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la adresa de e-mail [email protected]. De asemenea,  aveți posibilitatea să contactați și Responsabilul POLISTIBRICK cu Protecția Datelor la adresa de e-mail  [email protected]

Cookie-urile sunt fişiere de mici dimensiuni, alcătuite în general din texte şi cifre, care, la accesarea unui site,  sunt salvate în browserul utilizat de către computer, telefon, tabletă sau orice alt dispozitiv prin care se  accesează online site-ul respectiv. La fiecare accesare ulterioară a site-ului, browserul trimite către serverul  site-ului web acest fişier, permițând astfel, identificarea unui vizitator care a revenit pe site. 

Cookie-urile utilizate în acest site sunt atât cookie-uri proprii, cât şi cookie-uri de la terţi şi ne permit să  înţelegem nevoile şi cerinţele utilizatorilor site-ului, în scopul obţinerii cât mai uşoare a informaţiilor dorite  şi utilizarea în cele mai bune condiţii a serviciilor oferite de site-ul www.polistibrick.ro. În funcţie de durata cookie-ului, acestea pot fi Cookie-uri de sesiune sau Cookie-uri permanente. Cookie urile de sesiune au o durată de stocare temporară, limitată doar la durata sesiunii in care vizitatorul accesează  site-ul. La momentul închiderii sesiunii sau a browserului, valabilitatea cookie-ului de sesiune se pierde.  Cookie-urile permanente sunt stocate la nivelul calculatorului utilizatorului și nu sunt șterse atunci când  sesiunea de navigare este închisă. Site-ul www.polistibrick.ro utilizează cookie-uri de sesiune. Datele colectate prin intermediul cookie-urilor sunt transferatecătre urmatoarele categorii de destinatari: – Imputerniciti care actioneaza in numele operatorului Polisitibrick. Nu transmitem datele colectate prin intermediul cookie-urilor in afara UE. 

Browserele utilizate la accesarea internetului au integrate facilităţi de setare a nivelului de securitate a  informaţiilor, oferind inclusiv posibilitatea de acceptare a cookie-urilor. Pentru a utiliza facilităţile de setare  a nivelului de acceptare a cookie-urilor, în cele mai multe cazuri este necesară accesarea secţiunii “opţiuni”  din browser şi a categoriei “Setări”. Dezactivarea opţiunii de a accepta cookie-uri poate avea ca implicaţii  imposibilitatea accesării unora dintre cele mai importante site-uri. De aceea, este important sa acceptaţi doar  cookie-urile de la site-urile pe care le consideraţi de încredere. În orice moment aveţi posibilitatea de a şterge  cookie-urile utilizînd opţiunea “Privacy” din categoria Settings. 

Opţiuni pentru împiedicarea monitorizării activității online a utilizatorului sunt implementate astăzi în  diverse forme; unul dintre cele mai raspândite este mecanismul “Do Not Track” utilizat de cele mai multe  browsere de internet şi motoare de căutare. Scopul mecanismului „Do Not Track” este „de a oferi  utilizatorului posibilitatea de a-și exprima opțiunile personale cu privire la monitorizarea activităților  desfășurate online și de a comunica aceste opțiuni fiecărui server sau aplicație web cu care interacționează,  permițând astfel fiecărui serviciu accesat fie să-și ajusteze practicile în funcție de opțiunile utilizatorului, fie  să ajungă la un acord separat cu utilizatorul, care să fie convenabil ambelor părți. De menționat este faptul  că nu toate funcționalitățile “Do Not Track” blochează cookie-urile. 

Deși cookie-urile sunt stocate în memoria calculatorului/dispozitivului utilizatorului de internet, ele nu pot  accesa/citi alte informații aflate în respectivul calculator/dispozitiv. Cookie-urile nu sunt viruși. Ele sunt doar 

mici fișiere text; nu sunt compilate sub formă de cod și nu pot fi executate. Astfel, nu se pot auto-copia, nu  se pot răspândi în alte rețele pentru a genera acțiuni și nu pot fi folosite pentru răspândirea de viruși. Cookie-urile nu pot căuta informații în calculatorul/dispozitivul utilizatorului, însă ele stochează informații  de natură personală. Aceste informații nu sunt generate de către cookie-uri, ci de către utilizator, în  momentul în care acesta completează formulare online, se înregistrează pe anumite site-uri web, utilizează  sisteme de plăți electronice etc. 

Utilizarea cookie-urilor și obligațiile furnizorilor sunt reglementate atât în legislația Uniunii Europene, cât și  în legislația națională. 

Dintre documentele care reglementează utilizarea cookie-urilor la nivel European pot fi consultate Directiva 2002/58/CE (PDF) și Directiva 2009/136/CE (PDF). În acelaşi timp, în legislaţia naţională, utilizarea cookie urilor este reglementată de Legea nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările ulterioare. Informaţii suplimentare pot fi consultate în urmatoarele documente şi surse de informare publică:

• UK Information Commissioner’s Office – “Guidance on the rule of use of cookies and similar technologies”, May 2012; 

• Directiva 2002/58/CE privind prelucrarea datelor personale și protejarea confidențialității în sectorul comunicațiilor electronice (PDF); 

Directiva 2009/136/CE de modificare a Directivei 2002/22/CE privind serviciul universal și drepturile utilizatorilor cu privire la reţelele și serviciile de comunicaţii electronice, a Directivei 2002/58/CE privind prelucrarea datelor personale și protejarea confidenţialităţii în sectorul comunicaţiilor publice și a Regulamentului (CE) nr. 2006/ 2004 privind cooperarea dintre autorităţile naţionale însărcinate să asigure aplicarea legislaţiei în materie de protecţie a consumatorului (PDF); 

Legea nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările ulterioare; 

Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor); 

Avizul nr.4/2012 al Grupului de Lucru Articolul 29 privind cookie-urile exceptate de la obținerea acordului, iunie 2012 (PDF); 

World Wide Web Consortium, Tracking Preferences Expression (DNT), W3C Working Draft, 2 Octombrie 2012; 

Secure Cookies; 

Wikipedia – HTTP Cookie. 

B. Dacă sunteți în categoria angajaților (inclusiv candidat, angajat temporar, potențial angajat,  membru de familie al unui angajat etc.), POLISTIBRICK va prelucra datele dumneavoastră pentru unele dintre scopurile/temeiurile de mai jos: 

a) În vederea îndeplinirii obligațiilor legale, pentru următoarele scopuri: 

• conformarea cu obligațiile din dreptul muncii privind administrarea resurselor umane și gestionarea  obligațiilor în baza legislației muncii (gestionarea dosarului de personal, securitate și sănătate în  muncă etc.); 

• formularea de răspunsuri la solicitările primite de la autorități și gestiunea relației cu autoritățile  publice (inclusiv raportări trimise către acestea) sau cu alte persoane care prestează un serviciu  public (executori judecătorești, notari etc.); 

• îndeplinirea formalităților la Registrul Comerțului; 

• desfășurarea de activități contabile și financiare; 

• gestionarea calității și securității datelor; 

• conformarea cu normele legale în vederea respectării cerințelor de cunoaștere a clientelei; • gestiune administrativ – financiară și executarea obligațiilor fiscale/contabile;

• păstrarea/depozitarea (premergătoare arhivării) si arhivarea potrivit prevederilor legale ale  documentaţiei contractuale (inclusiv asigurarea operaţiunilor conexe acestor activităţi) și/sau ale  alor documente ce conțin date cu caracter personal; 

• audit și control intern; 

• implementarea masurilor tehnice necesare pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal  (inclusiv prin realizarea de copii de siguranta). 

b) În vederea încheierii și executării contractelor, pentru următoarele scopuri: 

• încheierea si executarea contractelor de muncă (training, salarizare, bonusare, evaluarea  performanțelor etc.); 

• scopuri generale de resurse umane, astfel cum decurg din drepturile și obligațiile din contractele  care stau la baza relației de muncă sau desfășurării activității în cadrul POLISTIBRICK; • încheierea și gestionarea raporturilor contractuale cu furnizorii/clienții POLISTIBRICK,  soluționarea sesizărilor clienților și activități conexe facturării, verificarea statusului anumitor  colete conținând bonuri de masă, acordarea de suport operațional, gestionarea incidentelor  operaționale; 

• recrutare; 

• training; 

• salarizare; 

• bonusare; 

• evaluarea performanțelor; monitorizarea obiectivelor, auto-evaluarea performantelor, feedback  pentru si din partea altor angajati POLISTIBRICK; 

• verificarea modului de conformare cu politicile și reglementările interne; 

• facilitarea accesului la servicii medicale și de asigurare prin furnizori de servicii; • gestionarea flotei auto; 

• gestionarea relației cu clienții; 

• gestionarea corespondenței; 

• arhivare; 

• derularea proceselor de achiziții; 

• administrarea și plata serviciilor de telecomunicații; 

• gestionarea activității de transport; 

• asigurarea transportului salariaților; 

• gestiunea litigiilor; 

• formularea de răspunsuri către autorități (pentru datele angajaților care au îndatoriri în a ține relația  cu autoritățile); 

• îndeplinirea formalităților la Registrul Comerțului; 

• oferirea de servicii juridice. 

c) În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale POLISTIBRICK în contextul desfășurării obiectului său de activitate, pentru următoarele scopuri: 

• derularea proiectelor de fuziuni și/sau achiziții sau tranzacții similare în care este implicat POLISTIBRICK; 

• gestiunea activității de transport; 

• asigurarea securității sediului POLISTIBRICK, prin_monitorizarea video a căilor de acces, în  condițiile trasate prin analiza de risc la securitatea fizică și securizarea accesului în spațiu; • asigurarea securitatiii serviciilor prestate de POLISTIBRICK, inclusiv prin examinarea psihofiziologică a angajaților, cu ajutorul tehnicii poligraf; 

• administrarea conflictelor de interese care ar putea fi generate de activitățile extra-profesionale,  precum și de relațiile de rudenie; 

• activități de screening pre-angajare și post-angajare (analizarea reputației și integrității candidaților  interni în procesul de promovare și a candidaților externi în procesul de selecție în vedereaconformării cu regulile prudențiale aplicabile); 

• solutionarea incidentelor tehnice si/sau administrative prin intermediul aplicatiilor interne, inclusiv  cu posibilitatea utilizarii dispozitivelor personale ale angajatului (de exemplu, pentru resetarea  parolei wan prin SMS). 

• asigurarea permanentă a condiţiilor tehnice şi organizatorice pentru desfășurarea activității și  urmărirea disciplinei în muncă, inclusiv prin implementarea unor linii de raportare a neregulilor  și/sau neconformităților sesizate de către orice persoane în legătură cu serviciile oferite și  monitorizarea resurselor și echipamentelor IT și de telecomunicații puse la dispoziția angajaților precum și asigurarea securității sistemelor informatice (inclusiv prin realizarea de copii de  siguranță); 

• îmbunătățirea serviciilor POLISTIBRICK furnizate prin îmbunătățirea fluxurilor, politicilor și procedurilor interne; scopuri de recrutare și resurse umane în ceea ce privește candidații și  angajații POLISTIBRICK; 

• acordarea de beneficii salariaților POLISTIBRICK și membrilor de familie ai acestora, după caz; • asigurarea securității serviciilor de intervenţie și mentenanţă, prestate de POLISTIBRICK; • păstrarea/depozitarea (premergătoare arhivării) si arhivarea documentaţiei contractuale (inclusiv  

asigurarea operaţiunilor conexe acestor activităţi) și/sau ale alor documente ce conțin date cu  caracter personal. 

d) Cu acordul angajatului: 

• imaginea si vocea (video si fotografii – imaginea; înregistrarea mesajului automat din centrala  telefonică a POLISTIBRICK); pentru utilizarea imaginii și vocii, în contextul antemenționat, se  utilizeaza obligatoriu un acord distinct in relatia cu angajatii, pentru a obtine consimtamantul  acestora, acolo unde cazul. 

C. Dacă sunteți o persoană fizică implicată în relația cu POLISTIBRICK (beneficiari reali,  reprezentanți ai clienților, reprezentanți ai partenerilor contractuali ai clienților, administratori, asociați/acționari, utilizator, delegat, persoane de contact, PFA etc.), POLISTIBRICK va prelucra  datele dumneavoastră conform următoarelor scopuri și temeiuri (reflectate în secțiunile de mai jos): 

a) În vederea îndeplinirii obligațiilor legale, pentru următoarele scopuri: 

• gestionarea calității și securității datelor; 

• conformarea cu normele legale în vederea respectării cerințelor de cunoaștere a clientelei, prevenirii  activităților de spălare a banilor și combaterii finanțării terorismului, administrării conflictelor de  interes, gestionării controalelor din partea autorităților în ceea ce privește relația cu clienții; 

• pentru îndeplinirea tuturor obligaţiilor POLISTIBRICK legate de supravegherea bancară efectuată  asupra POLISTIBRICK şi de raportare către autorităţile de supraveghere; 

• asigurarea securității incintelor POLISTIBRICK; 

• gestiune administrativ – financiară și executarea obligațiilor fiscale/contabile; 

• păstrarea/depozitarea (premergătoare arhivării) si arhivarea potrivit prevederilor legale ale  documentaţiei contractuale (inclusiv asigurarea operaţiunilor conexe acestor activităţi) și/sau ale  alor documente ce conțin date cu caracter personal; 

• audit și control intern; 

• gestionarea relațiilor cu autoritățile publice sau cu alte persoane care prestează un serviciu public  (executori judecătorești, notari etc.). 

• implementarea masurilor tehnice sa asigure securitate a datelor cu caracter personal (inclusiv prin  realizarea de copii de siguranta). 

b) În vederea încheierii și executării contractelor, pentru următoarele scopuri: 

• derularea oricăror raporturi juridice rezultate din contractele încheiate între POLISTIBRICK şi dumneavoastră sau societatea pe care o reprezentați;

• executarea în bune condiţii a tranzacţiilor, în vederea dezvoltării/optimizării serviciilor oferite de  către POLISTIBRICK; 

• colectarea de debite/recuperare creanţe (precum şi activităţi premergătoare acestora, inclusiv  activităţi de due diligence); 

• monitorizarea adecvată a tuturor obligaţiilor asumate de partenerii contractuali ai POLISTIBRICK (persoane fizice) și/sau de client. 

c) În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale POLISTIBRICK în contextul desfășurării obiectului său de activitate, pentru următoarele scopuri: 

• implementarea unei linii interne de raportare a neconformităților sesizate de către orice persoane în  legătură cu serviciile oferite; 

• îmbunătățirea serviciilor POLISTIBRICK furnizate prin îmbunătățirea fluxurilor, politicilor și procedurilor interne; 

• testarea și utilizarea sistemelor informatice existente sau a unor servicii noi de IT; • gestionarea reclamațiilor primite din partea dumneavoastră cu privire la serviciile POLISTIBRICK; • derularea proceselor de fuziuni și/sau achiziții la care participă și POLISTIBRICK: • constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi ale POLISTIBRICK în instanță, precum și constituirea de probe în acest sens; 

• proiectarea, dezvoltarea, testarea si utilizarea sistemelor informatice existente sau noi si a serviciilor  IT (inclusiv stocarea bazelor de date); 

D. Dacă sunteți partener contractual al POLISTIBRICK (inclusiv reprezentant al partenerului,  evaluator, agent, prestator de servicii, locatar, proprietar și/sau reprezentant al proprietarilor  imobilelor închiriate sau achiziționate de POLISTIBRICK, agenți de asigurări, brokeri, intermediari etc.), vom prelucra 

a) În vederea îndeplinirii obligațiilor legale, pentru următoarele scopuri: 

• gestionarea securității datelor; 

• conformarea cu normele legale în vederea respectării cerințelor de cunoaștere a clientelei, prevenirii  activităților de spălare a banilor și combaterii finanțării terorismului, administrării conflictelor de  interes, gestionării controalelor din partea autorităților în ceea ce privește relația cu clienții; 

• pentru îndeplinirea tuturor obligaţiilor POLISTIBRICK legate de supravegherea bancară efectuată  asupra POLISTIBRICK şi de raportare către autorităţile de supraveghere; 

• asigurarea securității incintelor POLISTIBRICK; 

• gestiune administrativ – financiară și executarea obligațiilor fiscale/contabile; 

• păstrarea/depozitarea (premergătoare arhivării) si arhivarea potrivit prevederilor legale ale  documentaţiei contractuale (inclusiv asigurarea operaţiunilor conexe acestor activităţi) și/sau ale  alor documente ce conțin date cu caracter personal; 

• audit și control intern; 

• gestionarea relațiilor cu autoritățile publice sau cu alte persoane care prestează un serviciu public  (executori judecătorești, notari etc.); 

• implementarea masurilor tehnice sa asigure securitate a datelor cu caracter personal (inclusiv prin  realizarea de copii de siguranta). 

b) În vederea încheierii și executării contractelor, pentru următoarele scopuri: 

• derularea oricăror raporturi juridice rezultate din contractele încheiate între POLISTIBRICK şi dumneavoastră sau societatea pe care o reprezentați; 

• executarea în bune condiţii a tranzacţiilor, în vederea dezvoltării/optimizării serviciilor oferite de  către POLISTIBRICK; 

• colectarea de debite/recuperare creanţe (precum şi activităţi premergătoare acestora, inclusiv activităţi de due diligence);

• încheierea şi/sau executarea contractelor cu subcontractorii POLISTIBRICK; 

• monitorizarea adecvată a tuturor obligaţiilor asumate de partenerii contractuali ai POLISTIBRICK (persoane fizice) și/sau de clienți; 

c) În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale POLISTIBRICK în contextul desfășurării obiectului său de activitate, pentru următoarele scopuri: 

• implementarea unei linii interne de raportare a neconformităților sesizate de către orice persoane în  legătură cu serviciile financiar – bancare oferite; 

• îmbunătățirea serviciilor POLISTIBRICK furnizate prin îmbunătățirea fluxurilor, politicilor și procedurilor interne; 

• testarea și utilizarea sistemelor informatice existente sau a unor servicii noi de IT; • gestionarea reclamațiilor primite din partea dumneavoastră cu privire la serviciile POLISTIBRICK; • derularea proceselor de fuziuni și/sau achiziții la care participă și POLISTIBRICK: • constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi ale POLISTIBRICK în instanță, precum și constituirea de probe în acest sens; 

• proiectarea, dezvoltarea, testarea si utilizarea sistemelor informatice existente sau noi si a serviciilor  IT (inclusiv stocarea bazelor de date). 

E. Dacă sunteți un terț, fără a avea o legătură cu POLISTIBRICK, există posibilitatea ca POLISTIBRICK să prelucreze 

a) În vederea îndeplinirii obligațiilor legale, pentru următoarele scopuri: 

• asigurarea securității incintelor POLISTIBRICK – imaginea dumneavoastră fiind prelucrată dacă vizitați unul dintre sediile/punctele de lucru ale POLISTIBRICK; 

• gestionarea relațiilor cu autoritățile publice sau cu alte persoane care prestează un serviciu public  (executori judecătorești, notari etc.) – în măsura în care POLISTIBRICK primește anumite documente și/sau solicitări din partea acestor entități, POLISTIBRICK poate primi datele  dumneavoastră de identificare precum și alte informații, după caz (spre exemplu, date despre  anumite conturi poprite și valoarea debitelor, în ipoteza primirii unor adrese de înființare a popririi  pe numele dumneavoastră). 

b) În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale POLISTIBRICK în contextul desfășurării obiectului său de  activitate, pentru următoarele scopuri: 

• asigurarea securității serviciilor de producție, intervenţie și mentenanţă, prestate de POLISTIBRICK. 

3. Destinatarii datelor cu caracter personal 

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, POLISTIBRICK poate să dezvăluie anumite categorii de date  cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari: persoana vizată și/sau reprezentanţii săi  legali, autorităţi judecătoreşti sau alte autorităţi publice de orice tip, furnizorii de servicii şi bunuri, precum și către alți parteneri contractuali și/sau împuterniciți ai POLISTIBRICK. 

4. Transferul datelor cu caracter personal 

În prezent, în vederea îndeplinirii scopurilor mai sus-menționate este posibil ca POLISTIBRICK să transfere anumite categorii de date cu caracter personal în afara României, în state din cadrul UE/ SEE. 

Este posibil ca în derularea activităților sale, statele de transfer mai sus-menționate să se modifice. Puteți  obține o listă actualizată cu statele unde se transferă datele cu caracter personal prin transmiterea unei  solicitari la adresa de e-mail [email protected]

5. Durata prelucrării datelor 

În vederea realizării scopurilor de prelucrare menționate, POLISTIBRICK va prelucra datele cu caracter 

personal pe durata îndeplinirii serviciilor specifice, precum și ulterior în vederea conformării cu obligațiile  legale aplicabile, inclusiv, dar fără limitare la, dispozițiile referitoare la obligația de arhivare. Este posibil ca, în urma îndeplinirii termenelor legale de arhivare, POLISTIBRICK să dispună anonimizarea datelor,  lipsindu-le astfel de caracterul personal și să continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri  statistice. 

6. Securitatea datelor 

POLISTIBRICK acordă o importanță sporită a datelor dumneavoastră cu caracter personal și înțelege să  asigure siguranța acestora pe parcursul activităților de prelucrare. În acest sens, POLISTIBRICK  implementează măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate  corespunzător riscurilor asociate tipurilor de date prelucrate si operațiunilor de prelucrare. 

7. Drepturile persoanelor vizate 

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane  vizate, beneficiați de următoarele drepturi: 

• dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate  de către POLISTIBRICK, conform celor descrise în prezentul document; 

• dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea POLISTIBRICK cu privire la 

prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare; • dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține rectificarea de către POLISTIBRICK a datelor inexacte, 

precum și completarea datelor incomplete; 

• dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), în măsura în care sunt îndeplinite condițiile  prevăzute de lege – insa este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, POLISTIBRICK să  anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții  prelucrarea pentru scopuri statistice; 

• dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege; • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o  modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul  ca aceste date să fie transmise de către POLISTIBRICK către alt operator de date, în măsura în care  sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege; 

• dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare efectuate pentru scopuri de  marketing direct, inclusiv activitățile de profilare, dreptul de opoziție se poate exercita în orice  moment, prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos; 

• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate; 

• dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter  Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar. 

Pentru mai multe detalii cu privire la activitățile de prelucrare efectuate de către POLISTIBRICK, precum și  cu privire la drepturile de care beneficiați în acest context, vă rugăm să vă adresați printr-o cerere (în  format material/electronic prin e-mail) către [email protected]

Puteți, de asemenea, contacta oricând Responsabilul POLISTIBRICK privind protecția datelor la adresa de e mail: [email protected] (ulterior desemnării acestuia la nivelul POLISTIBRICK). 

În măsura în care aveți sugestii privind prezenta Politica de Confidențialitate, vă încurajăm să transmiteți aceste sugestii la: [email protected].

Sună-ne! Scrie-ne!